If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
И аз съм я палил без филтър. То нередно е до толкова, колкото влизат буклуци. Иначе все тая. Промяна в работата на мотора няма. Е, влиза повечко въздух и съответно ЕКУ-то корегира сместа. Ама това, с дупката на маркуча и оборотите, трябва да е преди дебитомера.
Ще го проверя като имам време.
След ебитомера бе хора,ако се замисли откъде влиза въздуха и накъде отива,ще се сетиш че е след дебитомера,ако там имаш дупка-имаш проблем.Иначе другото го каза Ники,не всичко е програмка и кабел
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
След ебитомера бе хора,ако се замисли откъде влиза въздуха и накъде отива,ще се сетиш че е след дебитомера,ако там имаш дупка-имаш проблем.Иначе другото го каза Ники,не всичко е програмка и кабел
Да де, това имам на предвид. Ако има проблем, той ще е в посока дебитомер -> дросел. А не обратно.
Иначе програмка и кабел си е добре да го имаш за елементарните неща, щото една диагностика е на парите на един кабел в крайна сметка!
Пък те майсторите щото не се учат на наще коли иначе... тука в Шумен предпочитам аз да си счупя колата, отколкото друг и на всичко отгоре да му дам пари за това...
Да де, това имам на предвид. Ако има проблем, той ще е в посока дебитомер -> дросел. А не обратно.
Иначе програмка и кабел си е добре да го имаш за елементарните неща, щото една диагностика е на парите на един кабел в крайна сметка!
Пък те майсторите щото не се учат на наще коли иначе... тука в Шумен предпочитам аз да си счупя колата, отколкото друг и на всичко отгоре да му дам пари за това...
ОК успех Само ще ти кажа да се насочиш към дебитомера/по твоя проблем/
Чудя ви се с тоя пин15, дето всички го режете, според вас, като са били нови тея коли, дали са клатили обороти?
проблема не се решава с тоя пин15....
Като си голям пич, кажи как се решава проблема тогава? Щото до колкото виждам никой не го е решил все още. А някак си не ми се кара с клатещи обороти и да чакам всеки момент да изгасне (че и бела може да ти отвори така, щото нямаш серво вече и т.н.)
За това се реже тоя пин 15. Пък ти дали си резнал твоя или не, си е въпрос на личен избор. И клатенето на оборотите на място няма никаква връзка с пин 15 и другия проблем, дето клати в движение.
ОК успех Само ще ти кажа да се насочиш към дебитомера/по твоя проблем/
Мерси колега... след нова година ще я огледам.
И аз имам съмнения за него. Или за сцепен маркуч.
Взех я преди няма и 2 месеца, а като се развали времето стана кофти за ремонти, дори и за леки такива, щото всичко се извършва пред блока
Като си голям пич, кажи как се решава проблема тогава? Щото до колкото виждам никой не го е решил все още. А някак си не ми се кара с клатещи обороти и да чакам всеки момент да изгасне (че и бела може да ти отвори така, щото нямаш серво вече и т.н.)
За това се реже тоя пин 15. Пък ти дали си резнал твоя или не, си е въпрос на личен избор. И клатенето на оборотите на място няма никаква връзка с пин 15 и другия проблем, дето клати в движение.
Ай бакълъм.... питах за грешката какво значи!!!
Батка, аз ако бях пич и знаех как се решава тоя проблем, отдавна щях да притежавам десетки левове от такива като тебе...сеш' се?...
Това, което знам е, че проблеми не се решават, като режеш това и онова....
156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
Като си голям пич, кажи как се решава проблема тогава? Щото до колкото виждам никой не го е решил все още. А някак си не ми се кара с клатещи обороти и да чакам всеки момент да изгасне (че и бела може да ти отвори така, щото нямаш серво вече и т.н.)
За това се реже тоя пин 15. Пък ти дали си резнал твоя или не, си е въпрос на личен избор. И клатенето на оборотите на място няма никаква връзка с пин 15 и другия проблем, дето клати в движение.
Ай бакълъм.... питах за грешката какво значи!!!
До колкото виждаш никои не го е решил, това обаче не значи че някой който не го виждаш не го е решил нали? Айде сега успех със решаването му
Колеги, реших да не пускам друга тема тъй като грешката която ми показва е същата. Не съм много навътре с диагностиките , но ми се струва ,че това което се вижда на снимките не е нормалко. Показанията са свалени при показания на стрелката на 70 градуса
Колеги, реших да не пускам друга тема тъй като грешката която ми показва е същата. Не съм много навътре с диагностиките , но ми се струва ,че това което се вижда на снимките не е нормалко. Показанията са свалени при показания на стрелката на 70 градуса
Aз доколкото виждам имаш проблем с температурните датчичци,за антифриза на термостата,и за въздуха вграден в дебитомера.Другия вариант е ФЕС-а да лъже,той има такива навици.Огледай хубаво буксите на двата датчика,но е хубаво да се погледне колата в севриз,може да има проблем по инсталацията.
П.С.М/у другото заради грешни показания от тези датчици,може да записва тази грешка,но интересното е защо няма грешки за самите тях.............
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Колега, не вярвам да е грешка от програмата, еднакви показания дава и при ФиатЕкуСкан и Алфадиаг. Имате ли някаква идея при повишаване температурата на антифриза съпротивлението на датчика как трябва да се променя, към по-голяма или по-малко. Гледах, че при 20 градуса трябва да е между 2,3 и 2,6к ома
Колега, не вярвам да е грешка от програмата, еднакви показания дава и при ФиатЕкуСкан и Алфадиаг. Имате ли някаква идея при повишаване температурата на антифриза съпротивлението на датчика как трябва да се променя, към по-голяма или по-малко. Гледах, че при 20 градуса трябва да е между 2,3 и 2,6к ома
Мисля, че се намаляваше тук. Нека някой да потвърди все пак. Защото като е изключен датчика, ЕКУ-то показва -40гр. а това е безкрайно голямо съпротивление
---------- Post added at 22:40 ---------- Previous post was at 22:36 ----------
Aз доколкото виждам имаш проблем с температурните датчичци,за антифриза на термостата,и за въздуха вграден в дебитомера.Другия вариант е ФЕС-а да лъже,той има такива навици.Огледай хубаво буксите на двата датчика,но е хубаво да се погледне колата в севриз,може да има проблем по инсталацията.
П.С.М/у другото заради грешни показания от тези датчици,може да записва тази грешка,но интересното е защо няма грешки за самите тях.............
Мисля, че се намаляваше тук. Нека някой да потвърди все пак. Защото като е изключен датчика, ЕКУ-то показва -40гр. а това е безкрайно голямо съпротивление
---------- Post added at 22:40 ---------- Previous post was at 22:36 ----------
Цецо,когато е заминал термостата,записва грешка но много рядко,и то предимно на дълъг път.Тук нещата са други,датчика показва - 33 ГР.,което значи че има проблем колата с датчик,инсталация,ЕКУ,няма нищо общо с термостата
---------- Post added at 09:18 ---------- Previous post was at 09:15 ----------
Comment