Известие

Collapse
No announcement yet.

Колеги, какво значи тази грешка?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
    И аз съм я палил без филтър. То нередно е до толкова, колкото влизат буклуци. Иначе все тая. Промяна в работата на мотора няма. Е, влиза повечко въздух и съответно ЕКУ-то корегира сместа. Ама това, с дупката на маркуча и оборотите, трябва да е преди дебитомера.
    Ще го проверя като имам време.
    След ебитомера бе хора,ако се замисли откъде влиза въздуха и накъде отива,ще се сетиш че е след дебитомера,ако там имаш дупка-имаш проблем.Иначе другото го каза Ники,не всичко е програмка и кабел
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
      След ебитомера бе хора,ако се замисли откъде влиза въздуха и накъде отива,ще се сетиш че е след дебитомера,ако там имаш дупка-имаш проблем.Иначе другото го каза Ники,не всичко е програмка и кабел
      Да де, това имам на предвид. Ако има проблем, той ще е в посока дебитомер -> дросел. А не обратно.
      Иначе програмка и кабел си е добре да го имаш за елементарните неща, щото една диагностика е на парите на един кабел в крайна сметка!
      Пък те майсторите щото не се учат на наще коли иначе... тука в Шумен предпочитам аз да си счупя колата, отколкото друг и на всичко отгоре да му дам пари за това...
      Lancia Delta 1.6 i.e - ex
      Alfa Romeo 156 2.0 TS

      рейтинг фотографов

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
        Да де, това имам на предвид. Ако има проблем, той ще е в посока дебитомер -> дросел. А не обратно.
        Иначе програмка и кабел си е добре да го имаш за елементарните неща, щото една диагностика е на парите на един кабел в крайна сметка!
        Пък те майсторите щото не се учат на наще коли иначе... тука в Шумен предпочитам аз да си счупя колата, отколкото друг и на всичко отгоре да му дам пари за това...
        ОК успех Само ще ти кажа да се насочиш към дебитомера/по твоя проблем/
        Last edited by Mury; d.m.y г., 17:54.
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
          Чудя ви се с тоя пин15, дето всички го режете, според вас, като са били нови тея коли, дали са клатили обороти?
          проблема не се решава с тоя пин15....
          Като си голям пич, кажи как се решава проблема тогава? Щото до колкото виждам никой не го е решил все още. А някак си не ми се кара с клатещи обороти и да чакам всеки момент да изгасне (че и бела може да ти отвори така, щото нямаш серво вече и т.н.)

          За това се реже тоя пин 15. Пък ти дали си резнал твоя или не, си е въпрос на личен избор. И клатенето на оборотите на място няма никаква връзка с пин 15 и другия проблем, дето клати в движение.

          Ай бакълъм.... питах за грешката какво значи!!!
          Lancia Delta 1.6 i.e - ex
          Alfa Romeo 156 2.0 TS

          рейтинг фотографов

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
            ОК успех Само ще ти кажа да се насочиш към дебитомера/по твоя проблем/
            Мерси колега... след нова година ще я огледам.
            И аз имам съмнения за него. Или за сцепен маркуч.
            Взех я преди няма и 2 месеца, а като се развали времето стана кофти за ремонти, дори и за леки такива, щото всичко се извършва пред блока
            Lancia Delta 1.6 i.e - ex
            Alfa Romeo 156 2.0 TS

            рейтинг фотографов

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
              Като си голям пич, кажи как се решава проблема тогава? Щото до колкото виждам никой не го е решил все още. А някак си не ми се кара с клатещи обороти и да чакам всеки момент да изгасне (че и бела може да ти отвори така, щото нямаш серво вече и т.н.)

              За това се реже тоя пин 15. Пък ти дали си резнал твоя или не, си е въпрос на личен избор. И клатенето на оборотите на място няма никаква връзка с пин 15 и другия проблем, дето клати в движение.

              Ай бакълъм.... питах за грешката какво значи!!!
              Батка, аз ако бях пич и знаех как се решава тоя проблем, отдавна щях да притежавам десетки левове от такива като тебе...сеш' се?...

              Това, което знам е, че проблеми не се решават, като режеш това и онова....
              156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

              OEM & Ventura Garage
              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
                Като си голям пич, кажи как се решава проблема тогава? Щото до колкото виждам никой не го е решил все още. А някак си не ми се кара с клатещи обороти и да чакам всеки момент да изгасне (че и бела може да ти отвори така, щото нямаш серво вече и т.н.)

                За това се реже тоя пин 15. Пък ти дали си резнал твоя или не, си е въпрос на личен избор. И клатенето на оборотите на място няма никаква връзка с пин 15 и другия проблем, дето клати в движение.

                Ай бакълъм.... питах за грешката какво значи!!!
                До колкото виждаш никои не го е решил, това обаче не значи че някой който не го виждаш не го е решил нали? Айде сега успех със решаването му
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  Колеги, реших да не пускам друга тема тъй като грешката която ми показва е същата. Не съм много навътре с диагностиките , но ми се струва ,че това което се вижда на снимките не е нормалко. Показанията са свалени при показания на стрелката на 70 градуса
                  Attached Files

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от vanko_monev Покажи съобщение
                    Колеги, реших да не пускам друга тема тъй като грешката която ми показва е същата. Не съм много навътре с диагностиките , но ми се струва ,че това което се вижда на снимките не е нормалко. Показанията са свалени при показания на стрелката на 70 градуса
                    Ако мислиш, че се вижда нещо ...
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #25
                      Aз доколкото виждам имаш проблем с температурните датчичци,за антифриза на термостата,и за въздуха вграден в дебитомера.Другия вариант е ФЕС-а да лъже,той има такива навици.Огледай хубаво буксите на двата датчика,но е хубаво да се погледне колата в севриз,може да има проблем по инсталацията.

                      П.С.М/у другото заради грешни показания от тези датчици,може да записва тази грешка,но интересното е защо няма грешки за самите тях.............
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #26
                        Колега, не вярвам да е грешка от програмата, еднакви показания дава и при ФиатЕкуСкан и Алфадиаг. Имате ли някаква идея при повишаване температурата на антифриза съпротивлението на датчика как трябва да се променя, към по-голяма или по-малко. Гледах, че при 20 градуса трябва да е между 2,3 и 2,6к ома

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от vanko_monev Покажи съобщение
                          Колега, не вярвам да е грешка от програмата, еднакви показания дава и при ФиатЕкуСкан и Алфадиаг. Имате ли някаква идея при повишаване температурата на антифриза съпротивлението на датчика как трябва да се променя, към по-голяма или по-малко. Гледах, че при 20 градуса трябва да е между 2,3 и 2,6к ома
                          Мисля, че се намаляваше тук. Нека някой да потвърди все пак. Защото като е изключен датчика, ЕКУ-то показва -40гр. а това е безкрайно голямо съпротивление

                          ---------- Post added at 22:40 ---------- Previous post was at 22:36 ----------

                          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                          Aз доколкото виждам имаш проблем с температурните датчичци,за антифриза на термостата,и за въздуха вграден в дебитомера.Другия вариант е ФЕС-а да лъже,той има такива навици.Огледай хубаво буксите на двата датчика,но е хубаво да се погледне колата в севриз,може да има проблем по инсталацията.

                          П.С.М/у другото заради грешни показания от тези датчици,може да записва тази грешка,но интересното е защо няма грешки за самите тях.............
                          Виж тази тема
                          http://clubalfaromeo.com/forum/showt...t=66784&page=5
                          Тук явно е имал проблем с датчика за температура на термостата, но не каза да му е светнал чека за грешка.
                          Last edited by NightRider; d.m.y г., 22:53. Основание: Уточнение
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment


                          • #28
                            Кой датчик да гледам, този на термостата или този на блока? При откачена букса показва ли грешка.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от vanko_monev Покажи съобщение
                              Кой датчик да гледам, този на термостата или този на блока? При откачена букса показва ли грешка.
                              На термостата. С три жици ли е той?
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                                На термостата. С три жици ли е той?
                                Щом има датчик на главата,значи е с 2 кабела.

                                ---------- Post added at 09:15 ---------- Previous post was at 09:13 ----------

                                Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                                Мисля, че се намаляваше тук. Нека някой да потвърди все пак. Защото като е изключен датчика, ЕКУ-то показва -40гр. а това е безкрайно голямо съпротивление

                                ---------- Post added at 22:40 ---------- Previous post was at 22:36 ----------

                                Виж тази тема
                                http://clubalfaromeo.com/forum/showt...t=66784&page=5
                                Тук явно е имал проблем с датчика за температура на термостата, но не каза да му е светнал чека за грешка.
                                Цецо,когато е заминал термостата,записва грешка но много рядко,и то предимно на дълъг път.Тук нещата са други,датчика показва - 33 ГР.,което значи че има проблем колата с датчик,инсталация,ЕКУ,няма нищо общо с термостата

                                ---------- Post added at 09:18 ---------- Previous post was at 09:15 ----------

                                Първоначално публикувано от vanko_monev Покажи съобщение
                                Кой датчик да гледам, този на термостата или този на блока? При откачена букса показва ли грешка.
                                На термостата,той е за ЕКУ-то,иначе при откачена букса записва грешка и пуска перките/авариино/.
                                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                                Comment

                                Working...
                                X